We zijn er!!! - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Elsbeth Nienke Paulien - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Elsbeth Nienke Paulien - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: Elsbeth Nienke Paulien

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth Nienke Paulien

12 December 2010 | Kenia, Eldoret

Hallo lieve mensen!

Na een lange reis zijn we aangekomen op onze bestemming. De reis was lang maar ging redelijk goed, alleen Elsbeths koffer zijn we onderweg kwijtgeraakt. We hopen dat die snel terecht is, maar dat is even afwachten.

De eerste indrukken zijn goed van onze verblijfplaats en we hebben zelfs al eventjes een powernapje kunnen doen in onze bedden. We gaan nu de omgeving proberen te verkennen zodat we weten waar we ons eten kunnen regelen ;).

Dit is een kort bericht en we proberen snel een wat gedetailleerder verslag te plaatsen, maar nu weten jullie in ieder geval dat we zijn aangekomen en dat het goed met ons gaat!

Liefs!

• 12 December 2010 - 13:21

Bert En Ina, :

Vervelend van Elsbeths koffer. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, (Paulien zijn je krentenbollen overgekomen?:)) veel succes, Liefs

• 12 December 2010 - 15:32

Annerieke:

Ohwww els wat stom!! Maaar ik weet zeker dat nienke en paulien meer dan genoeg mee hebben genomen dus even wat lenen dan maar! Hopelijk komt de koffer snel terecht! Fijn dat de eerste indrukken goed zijn en dat jullie ook zijn opgehaald vanaf het vliegveld (en bij de juiste persoon in de auto zijn gestapt ;)) X

• 12 December 2010 - 15:55

Ellen :

wat goed zeg dat jullie ook direct internet hebben. Ben benieuwd wat jullie eerste indruk is van Kenia!

Hoop dat die koffer van Elsbeth gauw terug is, wel extreem inburgeren als je ineens geen kleren meer hebt! Zet hem op met jullie project. De voorbereidingen zagen er veel belovend uit!

X

• 12 December 2010 - 17:57

Clara:

Hoi meiden, fijn dat jullie aangekomen zijn. Wanneer gaat de stage beginnen?
    clara.

• 12 December 2010 - 19:12

Familie Van Dalen:

Fijn dat jullie er zijn. We blijven jullie volgen en succes met jullie project.

Groetjes uit Kloosterhaar:D

• 12 December 2010 - 19:59

Christine & Tim:

Hey! Had Pien al een text berichtje gemailed, maar nogmaals welcome in Eldoret! Die koffer moet wel terecht komen! Meestal bezorgen ze het. Geniet van de tijd daar! Laat ons weten wat jullie eerste indrukken zijn. Hoe is de omgeving? Het ziekenhuis? Etc. We volgen jullie hier! Dikke x uit Canada!

• 12 December 2010 - 20:04

Daniel :

koffer :-( komt wel goed.

• 12 December 2010 - 20:50

Anouk & Bjorn:

Heej Nienke (en andere meiden!),

Fijn om te lezen dat jullie goed over zijn ;) Enne... we nemen aan dat de power-nap al op je cadeautje heeft plaats gevonden? Dus... hoe ligt ie?? :)

Heel veel plezier de komende dagen met jullie ontdekkingstocht! En tot het volgende berichtje!!

Liefs A&B

• 13 December 2010 - 10:44

Linda En Arjan:

heej het eerste berichtje.....fijn dat jullie aan zijn gekomen. We zitten met smart te wachten op de rest van de verhalen en foto's natuurlijk!!
    Veel plezier.
    Groetjes

• 13 December 2010 - 10:44

Wilma:

Dag meiden.
    Fijn dat de reis achter de rug is en de eerste indrukken goed zijn.
    Wel heel jammer dat die koffer nu zoek is. Hopen dat hij alsnog boven water komt en tot die tijd samen de sokken en shirts delen.
    We blijven jullie trouw volgen en Elsbeth, als we een broek moeten opsturen naar je, laat maar weten.... (smile)
    wilma, frits en nienke, maaike, jesper, jeroen en sabine

• 13 December 2010 - 11:46

Liselotte:

hey pien!

Ben blij om te horen dat je veilig bent aangekomen met turkish airways! Die koffer moet je maar ff voor lief nemen komt vast wel weer goed! Heel veel plezier en succes daar! Pas goed op jezelf!! Dikke kus

• 13 December 2010 - 16:43

Danny:

He Nienke!

Fijn dat jullie op plaats van bestemming zijn aangekomen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik begreep van Raymond dat jullie nu iedere avond luxe uit eten kunnen en in een duur hotel overnachten op zijn kosten... ;-) haha! Goed geregeld!

Ik wens jullie wel enorm veel plezier! (ook namens Evelien)

Groeten,
    Danny

• 13 December 2010 - 18:23

Ria De Lange:

Hoi meiden,

Fijn te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Toch weer een hele bevalling!! Nu nog die koffer!! Wat een pech Elsbeth. Geluk dat jullie met 3 meiden zijn en kleding e.d. van elkaar kunnen lenen/dragen. He geniet van het Keniaanse leven. Tot mails en de groetjes van Willem, Aron, Noah en Ria

• 13 December 2010 - 19:49

Erik:

Hi Pien,

fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen. Hoop dat de koffer ook snel zijn weg vindt.

veel plezier en veel liefs uit Duitsland

• 13 December 2010 - 23:25

Christel:

Hey lieve Paulien &friends!!
    Goed, om te horen dat jullie er zijn!! Lekker genieten van al het moois daar!! Dikke kus Christel

• 14 December 2010 - 11:15

Albert Martijn:

Succes met jullie eerste week in Afrika! En laat ons zo snel mogelijk weten hoe de kick-off ging.

• 14 December 2010 - 14:28

Ger En Geke:

Hey dames

Wij willen jullie heel veel succes wensen in Kenia en hopen dat het helemaal gaat lukken met jullie projekt.Wij gaan jullie zeker volgen op deze site.Ondertussen weten we dat de koffer weer terecht is. Gelukkig voor Elsbeth. Heel veel succes met jullie eerste week daar. Let goed op elkaar.
    Heel veel liefs Ger en Geke (de ouders van Nienke)

• 14 December 2010 - 18:56

Linda:

Pientje!!!

Jullie zijn er!! Geweldig! (een beetje late reactie maar ik dacht dat ik automatisch een email zou krijgen, ahah maar dat heb ik nu ff ingesteld!)
    Super om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!! Hoe is het nu met jullie? Hoe zijn de eerste indrukken van de stage en omgeving?? Al iets gehoord over de koffer inmiddels??

Ik had je nog een sms gestuurd Pien, maar die heb je waarschijnlijk niet gekregen!!
    Dus bij deze: Heel veel plezier samen, geniet ervan en pas goed op elkaar!!

Liefs en een Dikke kus!

• 15 December 2010 - 13:45

Stijntje:

Haaj! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.. toch weer een hele onderneming ;) Veel plezier en we kijken uit naar het volgende reisverslag! Liefs Stijntje en EJ

• 15 December 2010 - 16:37

Anna:

Paulien! This is so exciting!!!! Write some entries in English so that I can follow your adventures. My best to your friends, and I send you much love from Toronto!!!!

• 16 December 2010 - 13:45

Hilde:

Elsbeth! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, las ook dat je koffer ook weer terecht is! Gelukkig maar!
    Doe voorzichtig en geniet!
    PS. Je mist hier wel leuke feestjes met kring ZORRO! Halen we straks weer in!
    xxx

• 16 December 2010 - 22:37

Familie Steuber:

He Nienke en Elsbeth en Paulien,

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een pech dat je meteen al beroofd bent van je portemonnee Nienke maar gelukkig gaat het niet om veel geld en ook geen pasjes en dergelijke.

Heel veel plezier en geniet van het lekkere warme weer want hier is het winters koud brrr.

groetjes Martijn, Monique, Tygo en Noëlle

• 20 December 2010 - 12:28

Jan En Joke Woets:

Eindelijk even gekeken. Leuk om jullie te zien. Hoe is het met de apparatuur die jullie tot jullie beschikking hebben. Hoor het zwembad bij jullie onderkomen? Hoop dat alles goed gaat en fijne kerstdagen toegewenst.